Nya, utökade telefontider
Vi har nya och utökade telefontider fr o m 1/1 2021. Du når oss på 08-570 399 00 måndag-torsdag mellan kl. 9-15 (Lunch 12:00-13:00) samt fredagar 9-12. När du ringer kan du genom knappval välja kundtjänst/felanmälan eller uthyrning.
Kundtjänst hanterar allmänna frågor, nyckelhantering, parkeringstillstånd och kan också hjälpa dig att få kontakt med rätt person gällande ditt ärende. Det går även bra att maila oss på info@varmdobo.se. Ditt mail kommer att besvaras av den person som bäst kan hantera din fråga.
Felanmälan kontaktar du om något är trasigt i din lägenhet, i tvättstugan eller övriga allmänna utrymmen. Du kan även göra din felanmälan på "mina sidor" på vår hemsida där du kan logga in med bank id.
Uthyrningen kontaktar du om du har frågor gällande ditt hyresavtal, parkeringsplats, hyresavisering, vår interna bostadskö, byten, andrahandsuthyrning, överlåtelse av lägenhet eller uppsägning av avtal. Uppsägningar ska ske skriftligt och kan skickas till vår mailadress uthyrning@varmdobo.se eller lämnas i vår brevlåda utanför kontoret.
Mina Sidor:
Är du hyresgäst hos oss kan du dygnet runt göra ditt ärende på Mina Sidor. Här hittar du dina hyresavier, dina avtal, du kan se om din hyra är betald, söka ledig p-plats och göra en felanmälan. Du loggar lättast in på hemsidan via bankID alternativt ditt personnummer och valt lösenord. Har du bytt mailadress behöver du meddela oss det på uthyrning@varmdobo.se
Bor du inte hos oss idag får vi be dig kontakta Bostadsförmedlingen i Stockholm som hanterar vår externa bostadskö. Dem når du på 08-785 88 30 eller Bostadsförmedlingen i Stockholm.